هلیا کوچولوهلیا کوچولو، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه سن داره

دنیای عروسکی هلیا کوچولو!

عکسای بچگی من :))

1392/7/10 20:22
نویسنده : ☼خواهر هلیا☼
856 بازدید
اشتراک گذاری

این چندتا عکس از بچگیمه( خیلی کوچولو بودما....ولی الان دیگه سه سال و سه ماهمه :)) )فرشته

هلن در عمرش یک حرف درست زد اینکه از من نازتر وجود نداره:نیشخند

ناز

اینجا داشتم فکر میکردم با شونم یکی بزنم رو سر خواهرماز خود راضیولی از بس خواهرم خوش شانسه یه خواهر دل رحم مثه من بهش رسیده خلاصه نزدمشمژه:

شونه

هلن:عشقم چه ژستایی میگیره ها... من:زبان

:))

خب دیگه فعلا....بای بای

پسندها (1)

نظرات (9)

کنجد مامان
10 مهر 92 20:30
ماشاله چقده نازه


مر15+15 خاله جونم
مامان امیرحسین
10 مهر 92 22:03
افرین به شما
وبلاگ قشنگی برای خواهرت درست کردی.
بهت تبریک می گم.
من شما رو لینک می کنم.
دوست داشتی من رو لینک کن.


لینک شدی خاله جونم
سید
10 مهر 92 22:16
سلام جالب بودبه منم سربزن مایل بودی لینکم کن


لینک شدی
سید
10 مهر 92 22:56
سلام ممنون ازحضورت بازم سربزن لینک شدی


خواهش و مرسی
پدر جان
10 مهر 92 23:09
سلام
میشه بپرسم
چجوری این وبلاگتون
انقدر بازدید داره ؟


بازدید؟!؟!
خب راستش من تو وبلاگنویسی تجربه ی زیادی دارم و 16تا وب دیگه هم دارم شاید واسه تجربه باشه!
اما هنوزم بنظرم کمه
پدر جان
11 مهر 92 14:54
خب میشه راهنمایی کنین چیکار کنم بازدیده وبلاگم بره بالا


خب مهمترین موضوع اینه که مطالب کپی نباشه تا وقتی توی گوگل سرچ میشه مطالب شما بره بالاتر و در صفحه ی اول(مسلما وقتی مطلب کپی باشه منبع اصلی و اولی میرهصفحه ی اول)شما میتونید یه مطلب رو بخونید و نتیجه ی اونو خودتون بنویسید دومین موضوع هم انتخاب عنوان مناسب برای مطالبه مثلا چیزی باشه که به موضوع مطالب بخوره نه چیزایی مثل(بیخیال عنوان،بدون عنوان یا....)سومین موضوع اینه که شما برین و در وبلاگ های دیگران نظر بدید تا اونا هم تو وب شما نظر بدن و باهم تبادل لینک کنید
و آخرین موضوع ثبت آدرس وبلاگتون در موتور های جستجوگر گوگل،یاهو،MSN و...است
پدر جان
11 مهر 92 15:41
ممنون از راهنماییتون


خواهش میکنم
امیر
11 مهر 92 15:57
دوست گرامی
طبق گفتگوی که بین ادمین دیگر انجام شد ,
قرار بر این بود که کلیه تبلیغ ها تا 5 روز باشد



باشه مرسی
مامان مانی جون
11 مهر 92 19:22
ممنون عزیزم بابت راهنماییت


خواهش میکنم