هلیا کوچولوهلیا کوچولو، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه سن داره

دنیای عروسکی هلیا کوچولو!

یادی از گذشته...

1392/7/12 13:27
نویسنده : ☼خواهر هلیا☼
675 بازدید
اشتراک گذاری

صوتیمدرسه موشها صوتی

ک مثل کپل

صحرا شده پُر ز گل

گ مثل گردو

بنگر به هر سو

ب مثل بهار

فکر کن بسیار

پ مثل پسته

نباش خسته

م مثل موش

برخیز و بکوش

برخیز و بکوش

گوش کردن به آهنگ

میرم مدرسه

میرم مدرسه! میرم مدرسه

جیبام پر، فندق و پسته

موش موشک من، میخوره غصه

که نمیتونه، بره مدرسه

آهای مدرسه آهای مدرسه

توی کتاباش پره از قصه

میرم مدرسه! میرم مدرسه

جیبام پر، فندق و پسته

مدرسه

 

سلام سلام بچه ها

چطوره حال شما

خوب شد شمارا دیدم

به مدرسه رسیدم

مدرسه جای درسه

بچه چرا بترسه

 

بوی ماه مهر صوتی

 

باز آمد بوی ماه مدرسه بوی بازی های راه مدرسه

بوی ماه مهر ماه مهربان بوی خورشید پگاه مدرسه

از میان کوچه های خستگی می گریزم در پناه مدرسه

باز می بینم ز شوق بچه ها اشتیاقی در نگاه مدرسه

زنگ تفریح و هیاهوی نشاط خنده های قاه قاه مدرسه

باز بوی باغ را خواهم شنید از سرود صبحگاه مدرسه

گوش دادن به آهنگ

ای نام تو بهترین سرآغاز صوتی

ای نام تو بهترین سرآغاز

بی نام تو نامه کی کنم باز

ای یاد تو مونس روانم

جز نام تو نیست بر زبانم

جز نام تو نیست بر زبانم

هم قصه ی نا نموده دانی

هم نامه ی نا نوشته خوانی

از ظلمت خود رهاییم ده

با نور خود آشناییم ده

گوش دادن به آهنگ

قهر و آشتی صوتی

لا لا لا
لا لا لا

مثل شبنم که نمی مونه رو گل و پونه گرمای وفا می بره از دل همه کینه ها دلا میشه روشن

آی قهر نکن تو با من

باهات قهرم باز نکن دهن با من حرف نزن حسود نیاسود این چه کاری بود

چه دیر و چه زود نمی کنم آشتی

جای آشتی نذاشتی

ریزه ریزه، کم کم

دست بزار تو دستم

حرفِ شکفتن

دلای ما روشن

الاکلنگ رنگ و وارنگ

گل و گلدونه نعنا و پونه آشتی کنونه دلا می شه روشن آی قهر نکن تو با من

آی قهر نکن تو با من

چرا ز هم رنجیدن، به باغ آشتی گل چیدن، گل گفتن، گل شنیدن، دست به دست هم رقصیدن

همومک مورچه داره، بشین و پاشو خنده داره

اتل متل تتوله، گاو حسن چه جوره

عمو زنجیر باف، زنجیر منو بافتی

حیف نیست، چرا ز هم رنجیدن، به باغ آشتی گل چیدن، شربت مهر به لب نوشیدن

معلم درس وفا معلم نازنین ما با عشق و شور و غمخواری از جون و از دل کنار ما

چراغ راه معلم ما یار و همراه معلم ما

الا کلنگ

رنگ و وارنگ

گل و گلدونه نعنا و پونه

آشتی کنونه

گنجیشکه میخونه جیک حیک

چشات مهربونه جیک جیک

به یادم میمونه جیک جیک

این دور و زمونه جیک جیک

مهره که میمونه جیک جیک

چشات مهربونه جیک جیک

به یادم میمونه جیک جیک

چشات مهربونه جیک جیک

به یادم میمونه جیک جیک

گوش دادن به آهنگ

امیدوارم خوشتون اومده باشه مخصوصا بزرگترا که فکر کنم حسابی ببرتشون به قدیم مدیما....هی...منم یاد اون گروه سرودی افتادم که دوم شدیم توش (ای نام تو بهترین سرآغاز...) یاد ابتدایی بخیر...الان دیگه راهنمایی هستمو اون کارا تموم شد....:((

پسندها (1)

نظرات (12)

مامان آرتین
12 مهر 92 16:51
سلام ممنون که به وب ما اومدین وبلاگ شما هم خیلی قشنگه خواهرتونم خیلی نازه خدا حفظش کنه


مرسی
هانیــ✘ــ
12 مهر 92 18:17
اخی یادشون بخیر
خوصوصی


خصوصی؟!؟! :/
مامان امیرحسین
15 مهر 92 0:05
چه شعرهای قشنگی بود قدیما.
یاد گذشته ها به خیر
هلیا جونی رو ببوس


مرسی گلم
saeedeh
15 مهر 92 13:05
دوست دارم ایت شعر های کودکانه رو مرسی هلن جان


خواهش میشه
امیر
15 مهر 92 22:35
سلام هلیا کوچولو پرنسس زیبا لینکدونی سایت ما درست شد میتونی با مراجعه به links.downloaddl.ir خودتو بلینکی خداحافظ
امیر
22 مهر 92 19:17
سلام میخواین ادرس وبتو بشه helia-koochooloo.tk ? به صورت رایگان ؟
amir
27 مهر 92 15:09
بله میشه ولی فک نکنم نینی بلاگ بتونه ساپورتش کنه من روی بلاگفا و پارسی بلاگ امتحان کردم جواب داده
amir
28 مهر 92 14:35
سلام دوست عزیز اشما میتونی با زدن heliya.tk وارد وبلاگ شوید اگه مشکلی بود در خدمتم
amir
29 مهر 92 18:07
سلام ادرس شما heliya.tk
amir
30 مهر 92 22:14
فوتو فنه اینترنته دیگه
amir
1 آبان 92 21:01
پ ن پ نمیره :|
میره دیگه


LOL
الهام مامان امیرعلی جون
23 بهمن 92 22:54
زیبا بود یادش بخیر